لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
قهرمانان دیگران هستند، نه من ، پاس گل دادن به ایگوایین آسان است (تکمیلی)

قهرمانان دیگران هستند، نه من ، پاس گل دادن به ایگوایین آسان است (تکمیلی)

الماس یوونتوس پیش از دیدار فردا شب برابر بارسلونا در مصاحبه‌ی مفصلی به لا رپوبلیکا گفت:

 

من هنوز نیاز به رشد دارم، قهرمانان بزرگ دیگران هستند. خیلی از بازیکنان هم سن من پیش از این جام های مهمی برده اند، من هنوز سعی در پیشرفت دارم.
کلمات (جملاتی که در موردم می گویند) برای اینکه حس کنم بازیکن بزرگی هستم کافی نیستند. وقتی به نیوکمپ رفتم تا ال کلاسیکو را ببینم این فکر به سرم زد که روزی در این استادیوم بازی خواهم کرد و این در 19 آپریل به واقعیت می پیوندد.
آینده را نمی دانم، خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. خوشحالم، هم بازی هایم برایم آرزوی موفقیت دارند، همینطور هواداران و باشگاه. در این لحظه در اینجا حالم خوب است.
اگر مقابل بارسلونا گلزنی کنم در تمام دنیا درباره اش صحبت می کنند اما برای من به اندازه پیروزی مقابل کیه وو لذت بخش خواهد بود. من به یک اندازه خوشحال می شوم.
گل ها به شما اعتماد به نفس می دهند اما بعد از پاس دادن به (گونزالو) هیگواین من با آرامش بیشتری بازی کردم. متانت بیشتر و این چیزی ست که می خواهم. بازی سازی، خلق موقعیت برای تیم.
مانند فردا، اول از همه امیدوارم که یووه گلی دریافت نکند.

 

پائولو دیبالا آشکار می کند که دنی آلوز چگونه در آماده سازی برای این بازی به او کمک کرده است:

 

با او خیلی درباره بازی صحبت کرده ام، بخصوص در مورد حرکات متقابلمان، چون که او بازی با پای خوبی دارد. می توانم خیلی به او کمک کنم همانطور که (لیونل) مسی در بارسا اینکار را می کرد.
این دیدار یک چهارم نهایی در برابر یکی از قدرتمند ترین های دنیاست. اتمسفر، مردم و هیجاناتی که موقع ورود به استادیوم حس می کنید مانند همیشه نخواهد بود.

 

او ادامه داد :

 

من واقعا مسی را تحسین می‌کنم. او بارها قهرمان لیگ قهرمانان شده‌است و من تنها رویای اولین قهرمانی را دارم. من برای یووه بازی می‌کنم و می‌خواهم این جام را کسب کنم. ما در زمین مساوی هستیم و هرکاری می‌کنم که تا شکستش دهم. در آرژانتین فقط گفتند که اگر به تورین برنگشته بودم ، از دستم عصبانی می‌شدند. اما بارسلونا تنها مسی نیست : نیمار هم در بالاترین سطح است.

 

جواهر اضافه کرد : 

 

آیا من مسی جدید هستم؟ مردم باید بفهمند که من پائولو دیبالا هستم و می‌خواهم همچنان پائولو دیبالا باشم. مقایسه‌ها و انتظارات ارژانتینی‌ها را می‌فهمم ، اما من نمی‌خواهم مسی جدید یا مسیِ ‌آینده باشم. او مثل مارادونا منحصر‌به‌فرد است. من هرگز نگفته‌ام که وارث او هستم. اما او زیاد حرف نمی‌زند ، او خودش را برای خودش نگه می‌دارد ، ما رابطه‌ی فوق‌العاده‌ای نداشته‌ایم. سه سال پیش من در پالرمو در سری ب بودم و تصور این (وضعیت) سخت بود ، با این حال بازی فردا خاص‌ترین بازی دوران حرفه‌ای من است.

 

مهاجم یووه افزود :

 

وقتی به اینجا آمدم ، به عنوان مهاجم بازی می‌کردم و آلگری پستم را عوض کرد. اما اینجا باید شخصیتم را هم عوض می‌کردم چرا که در اینجا زندگی ورای تمرینات و بازی‌ها متفاوت است. من در اطرافم آدم‌هایی داشتم که همه‌چیز را برده‌اند و تلاش می‌کنم که خودم هم یکی از آن‌ها شوم.

 

پائولیتو ادامه داد : 

 

ما نباید بترسم ، چرا که بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم. خوب هستیم ، این بهترین زمان برای روبرو شدن با بارسلونا است. پاریس در نیوکمپ ۶ گل دریافت کرد چون رویکرد درستی نداشت و ما از آن بازی چیزهایی یاد گرفتیم. نقطه‌ی قوت آنها بازی با توپشان است ، آن‌ها دروازبانی دارند که بازی با پای خوبی دارد ، آنقدر خوب که یک هافبک باشد. نقطه‌ی ضعفشان وقتی است که توپ را در اختیار ندارد. ما باید از این مسئله استفاده کنیم ، از بالا پرس کنیم ، از هافبک‌ها. اگر به‌جای این کار در دفاع منتظرشان بمانیم ، این ما هستیم که خسته می‌شویم ، نه آنها.

 

این بازیکن آرژانتینی در مورد پست جدیدش در این فصل که آلگری به او داده ،  گفت :

 

او حتی گاهی به من می‌گوید برای شروع یک حرکت به بوفون نزدیک شوم ، اما من حس خوبی دارم ، او به من آزادی داده ، می‌توانم به سمت چپ یا راست بروم ، این کاری است که وقتی بچه بودم انجام می‌دادم و از هرکاری بیشتر دوستش دارم. از آنجایی که عاشق گل زدن هستم ، دور ماندن از دروازه سخت است ، اما من در عین حال دوست دارم بازی را اداره کنم ، در این صورت مدافعان (حریف) هرگز نمی‌دانند که چه باید بکنند و با چه کسی یارگیری کنند. این برای ما بهتر است

 

او در پایان گفت :

 

گل زدن در ایتالیا آسان نیست ، تیم‌ها حتی وقتی ۲-۰ عقب هستند دفاع می‌کنند ، اما ایگوایین طوری است که انگار ۵ سال است که با هم بازی می‌کنیم. در هر جلسه‌ی تمرینی تلاش می‌کنیم همدیگر را بهتر بشناسیم ، با هم شام می‌خوریم و این درک متقابل در حتی در زمین خودش را نشان می‌دهد. اما پاس گل دادن به بازیکنی با جا‌به‌جایی‌های او ‌، آسان است. 

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: